Geïnteresseerd?
Laat ons contact met je opnemen.
Een kick-off of campagneperiode vormt de start van een project. Door de kick-off laagdrempelig en vooral leuk te maken, wordt een zo groot mogelijk publiek warm gemaakt om deel te gaan nemen aan de programma’s die volgen.
In overleg kan op veel manieren invulling hieraan worden gegeven. Zo kunnen in de centrale hal verse smoothies worden gemaakt en worden uitgedeeld; er kan een vitaliteitsmarkt worden georganiseerd met verschillende stands rond gezonde leefstijl; er kunnen interactieve beweeg-games ingezet worden om mensen op ludieke wijze in beweging te krijgen. Tijdens een campagneperiode kunnen ook laagdrempelig workshops aangeboden worden over bijvoorbeeld gezond koken, lunchwandelen of gezond slapen.
Om dit goed te laten landen is een goede campagneplanning belangrijk.
“FitzCompany heeft ons geholpen met het vormgeven en faciliteren van een leuk programma in het kader van de Week van het werkplezier binnen ons bedrijf”
Marlies Schut, VIVAT
Door de campagne laagdrempelig en vooral leuk te maken wordt een zo groot mogelijke groep mensen warm gemaakt voor de activiteiten die nog gaan volgen. Hoe meer mensen deelnemen aan de activiteiten die volgen, hoe groter het resultaat.
Laat ons contact met je opnemen.
Geïnteresseerd in meer van de diensten die FitzCompany aanbiedt?