Website Preloader
Website Preloader

FAQ

Vaak gestelde vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Your Subtitle Goes Here

Je kunt een nieuw wachtwoord aanmaken door op het inlogscherm op onderstaande knop (in de rode kader) te klikken.

Je ontvangt dan een e-mail waarmee je jouw wachtwoord kunt resetten.

Mijn werkgeverorganiseert activiteiten via het FitzMe portal, waar vind ik deze terug?

Your Subtitle Goes Here

Als jouw werkgever activiteiten organiseert via ons portal, dan vind je deze terug op een speciale pagina. Je komt op deze pagina door in het menu bovenaan op het koffer icoon te klikken.

Let op: je moet hiervoor wel ingelogd te zijn op het FitzMe portal.

Eenmaal op de speciale bedrijfspagina vind je een overzicht van alles wat jouw werkgever aanbiedt. Hier kun jij je vervolgens ook inschrijven voor eventuele activiteiten.

Hoe gaan jullie om met privacy?

Your Subtitle Goes Here

Wij hebben als doel jou te helpen bij het bereiken of behouden van een gezonde leefstijl en een vitaal leven. Hoe beter we jou leren kennen, hoe gerichter we je van advies kunnen voorzien. Vandaar dat we je soms het hemd van het lijf vragen.

Verder gebruiken we jouw gegevens, anoniem, om op groepsniveau onderzoek te doen naar de tevredenheid van de gebruikers zodat we onze diensten kunnen verbeteren.

We doen er alles aan om je data te beschermen, we doen dat volgens de ISO27001 en NEN7510 normen en zijn daar ook voor gecertificeerd.  De database met inhoudelijke persoonsgegevens en de database met contactgegevens zijn van elkaar gescheiden en niet in te kijken voor medewerkers of derden, zonder jouw toestemming.

Je vindt onze privacy voorwaarden hier: https://fitzcompany.nl/privacypolicy/

Kom ik in aanmerking voor een vergoeding?

Your Subtitle Goes Here

Op het portal vind je veel informatie in de vorm van artikelen, checks, trainingen etc. Veel is gratis maar voor sommige content wordt een vergoeding gevraagd. Deze kun je zelf betalen maar het kan ook zijn dat je in aanmerking komt voor een vergoeding van je verzekeraar of werkgever. Check dit vooraf.

Je zult overigens nooit achteraf kosten doorberekend krijgen. Mocht ergens voor betaald moeten worden dan wordt dit vooraf duidelijk vermeldt. Geen nare verrassingen achteraf!

Ik wil mijn rapport/advies inzien, waar kan dat op het portal?

Your Subtitle Goes Here

Ga naar je profielpagina. Je profielpagina vind je door in het menu op de onderstaande knop te klikken met je naam.

Je krijgt nu een overzicht in beeld van “Uitslagen en documenten”. Dit zijn rapporten en adviezen die je in de loop der tijd hebt verzameld door testen en checks op het portal in te vullen.

 

 

Is het portal gratis?

Your Subtitle Goes Here

Op het portal zijn gratis en betaalde diensten te vinden. Deze diensten worden, afhankelijk van je verzekeringspakket, vergoed vanuit je preventiebudget. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om zelf iets aan te schaffen wanneer je het interessant vindt.

Voordat je start met een bepaalde dienst waarschuwen we je altijd wanneer hier kosten aan zijn verbonden.

Ik kan de e-mail met de registratiebevestiging voor het portal niet vinden.

Your Subtitle Goes Here

Nadat je op het portal een account hebt gemaakt, sturen we een bevestigingsmail met een activatielink naar je e-mailadres. Als je de bevestigingsmail niet kunt vinden, probeer dan het onderstaande:

  1. Controleer je map met spam of ongewenste berichten. Als je Gmail gebruikt, controleer dan ook de mails in Sociaal.
  2. Het kan voorkomen dat je tijdens het registreren bij het invullen van je e-mailadres een typefout hebt gemaakt. Dit kan je controleren door op het portal in te loggen met jouw e-mailadres. Als je de onderstaande melding krijgt, dan kun je opnieuw registreren met het juiste e-mailadres.

“Onbekend e-mailadres. Opnieuw controleren of probeer je gebruikersnaam.”

Hoe wijzig of verwijder ik mijn account?

Your Subtitle Goes Here

Je wijzigt of verwijdert je account door rechtsboven op de pagina naar jouw account te gaan, deze bereik je door op onderstaande knop te klikken.

Gebruik je de app van CZ? Dan kun je jouw account verwijderen via jouw profiel. Klik rechtsboven op het tandwiel en scrol daarbeneden voor “Verwijderd mijn account”.

Hoe kan ik me voor de HealthCheck aanmelden en deze aanvragen?

Your Subtitle Goes Here

Bekijk op het FitzMe portal hoe je dat doet:

Klik hier >> voor het aanvragen van de de FitzMe HealthCheck 

Heb je als nog vragen over het aanvragen van de HealthCheck, mail deze dan gerust naar support@FitzMe.nl.

Ik heb een FitzMe HealthCheck aangevraagd maar nog niet ontvangen, hoelang duurt dit?

Your Subtitle Goes Here

De HealthCheck testkit ontvang je binnen 2 tot 3 werkdagen op het adres dat je hebt opgegeven. Heb je de testkit na die tijd nog niet ontvangen, neem dan contact op via info@vitalgene.com

Hoe lang duurt het voordat ik mijn resultaten krijg?

Your Subtitle Goes Here

Het duurt gemiddeld 3 weken voordat je de resultaten van de HealthCheck terug kunt vinden in jouw profielpagina van het portal. Je krijgt een email wanneer jij je advies kunt inzien. 

Hoe moet ik een datum invoeren voor de FitzMe HealthCheck?

Your Subtitle Goes Here

Na het uitvoeren van het bloedtest dien je op je persoonlijke profiel pagina door te geven wanneer je dit hebt gedaan. Je persoonlijke profiel benader je door in het menu op het onderstaande icoontje met je eigen naam te klikken.

Ik kan niet verder en/of ervaar problemen met scrollen.

Your Subtitle Goes Here

Om verder te kunnen op het portal is het belangrijk dat je de betreffende pagina volledig naar beneden gescrold is. Dit kan als volgt:

  1. Scrol actief naar beneden met je muis. Heb je een trackpad in plaats van een muis? Swipe dan met twee vinger over deze trackpad om te scrollen.
  2. In plaats van actief te scrollen, kun je ook scrollen met behulp van de pijliconen aan de rechterkant.

Als de pagina volledig naar beneden gescrold is, is het mogelijk om verder te gaan. Let op: indien er vragen op de betreffende pagina staan, is het belangrijk dat deze allemaal zijn ingevuld.

Lukt het nog steeds niet om verder te gaan? Dan adviseren wij om de pagina wat uit te zoomen. Houd hiervoor de control knop (ctrl) ingedrukt en klik vervolgens op het min teken (-) op je toetsenbord. In sommige gevallen schaalt de pagina net niet goed uit op je beeldscherm en door uit te zoomen los je dit op.

Het bloedprikken lukt niet

Your Subtitle Goes Here

Bekijk de instructies voor de metingen die je zelf uitvoert tijdens de HealthCheck op deze pagina op het portal >>

Is het bloedprikken mislukt of heb je andere vragen hierover? Neem dan contact op met info@vitalgene.com.